mandag den 11. april 2016

Den kedelige tavshed

Der har været stille på bloggen, fordi jeg igen er skadet :-( 

Jeg har været ualmindeligt uheldig, da jeg kastede mig hen over min seng, fordi jeg lige skulle have fat i noget i den anden ende, og desværre landede jeg skævt på mit højre knæ med en skarp smerte til følge, og umiddelbart efter kunne jeg ikke strække benet ud og knapt støtte på det. Det skete forrige søndag, og selv om det er blevet bedre, er det bestemt ikke godt endnu. Især er det meget smertefuldt at køre bil. Smerten bliver fremprovokeret af den bøjning, jeg har i knæet, når jeg kører. Jeg valgte at se tiden lidt an, men nu har jeg fået tid hos lægen på torsdag.

Den pågældende søndag var ellers startet godt med deltagelse i Grevinde Danner Løbet i Jægerspris, hvor jeg løb halvmarathon. Løbet gik fint (men der var jeg jo heller ikke skadet) og jeg blev nr. 4 i min aldersklasse (40 deltagere) og nr. 5 i kvindeklassen (61 deltagere) i tiden 1:47:30 

Siden den dag har jeg ikke løbet en eneste meter, men det er heller ikke det vigtigste i mit liv. Her er til gengæld én, der er :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar