lørdag den 5. marts 2016

Nyt arbejde

Ugen er fløjet afsted! Jeg begyndte på mit nye arbejde i tirsdags, og hovedet er fyldt af indtryk, når jeg har fri. Derfor passer det mig fint at skulle løbe rolige ture. Løbeklubben bruger jeg til de hurtigere ture mandag og torsdag. Jeg valgte dog at springe i torsdags over for ikke at trappe for hurtigt op i både antal løbedage, tempo og distance. Jeg har tid nok, siger jeg for at berolige mig selv, men det er jo allerede marts måned, og om 4 uger skal jeg løbe Berlin Halvmarathon!

Jeg er ikke begyndt at løbe på arbejde endnu, da jeg først starter min praktiske træning, hvor jeg har arbejdstøj til rådighed, om 1 uge. Det gør det meget lettere, end at jeg skal have skiftetøj med i en rygsæk. Dovenskab? Ja, måske..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar