søndag den 14. februar 2016

Ny overvejelse

Jeg har endegyldigt opgivet DM 100 km til fordel for ferie med min familie. 100 km er jo heller ikke min distance. 24 timer er! Og derfor overvejer jeg lige nu, om jeg skal tage til Sæby i slutningen af maj måned for at deltage i 24 Timer ved Havet. Jeg vil ikke kunne nå at komme i god nok form til det, der altid har været mit mål: 200 km, men jeg vil finde ud af, om jeg stadig har psyken til at konkurrere i et døgn. Det skal da ikke være en hemmelighed, at hvis jeg stadig har psyken, går jeg efter endnu et løb senere på året. Motivationen fik et gevaldigt spark opad, da jeg for et par timer siden læste, at VM 2017 bliver afholdt d. 1.-2. juli i Belfast.

Belfast, Northern Ireland to host 24 Hour World Championships in 2017 (July 1st-July 2nd). Badia Prataglia, Italy to host Trail World Championships in 2017 (date/distance to be confirmed). Still working on the 100km World Championships for this year.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar