lørdag den 6. februar 2016

Bulk Powders

Jeg er blevet kontaktet af firmaet Bulk Powders, om jeg er interesseret i at prøve nogle af deres produkter til udholdenhedsatleter, og sådan et tilbud siger jeg ikke nej til.

Jeg har modtaget flg. produkter:
Complete Hydration Drink  med orange smag 1 kg

Maltodextrin 1 kg
Hydrolyseret Valleisolatproteinpulver 0,5 kg
Frugt- nødde- og frøblanding 200 gram
Shaker 700 ml



Maltodextrin er en god, billig måde at blande sin egen energidrik på.
LAV SELV DIN ENERGIDRIK: (Kilde: Kristian Krause, Sunds Cykelmotion)
Til alm. sportsbrug under 3 timers varighed: 1 del simpelt sukker (fx druesukker) og 2 dele komplekst sukker (fx maltodextrin) – samt 1% til 2% salt.
Hvis du gerne vil lave 1 kg færdigblanding i forhold til ovenstående:
334g druesukker
666g maltodextrin 

10g-20g salt.

Til udholdenhedssport over 2 timers varighed: 1 del protein (whey- eller valleprotein) og 4 dele kulhydrat – hvoraf 37% skal være simpelt sukker (fx druesukker) og 63% komplekst sukker (fx maltodextrin) – samt 1% til 2% salt.
Hvis du gerne vil lave 1kg færdigblanding i forhold til ovenstående:
200g valleprotein pulver (hedder også whey protein)
300g druesukker
500g maltodextrin
10g-20g salt

Der kommer mere om Bulk Powders, når jeg har afprøvet produkterne.
Bulk Powders Danmark på Facebook

Ingen kommentarer:

Send en kommentar